معرفي بهترين مارك رژ لب بدون سرب

اگر مي خواهيد پوستي سالم و جوان داسته باشيد بايد نسبت به نگداري و محافظت از آن دست به كار شويد. يكي از راه محافظت از پوست صورت استفاده از كرم هاي صورت است. اما بايد بهترين كرم صورت را براي پوست صورت تان به كار ببريد. براي اينكه با بهترين كرم صورت در انواع مختلف آن براي انواع پوست ها آشنا شويد مطالب دكتر با تو در اين موضوع را دنبال كنيد.

معرفي بهترين مارك رژ لب بدون سرب

۳۲۲ بازديد

شايد برايتان سوال پيش بيايد كه مگر رژلب سرب دارد؟ 

اگر ما اين سرب را بخوريم تكليفمون چي ميشه؟ 

آيا رژلب سرب دار ضرر داره؟ 

از محبوب ترين محصولات آرايشي كه بسيار در ميان خانم ها پركاربرد است بايد به رژلب اشاره كنيم، اين محصول در بيشتر مواقع سرب دارد هستند و حدود 61 درصد رژلب هاي موجود در بازارهاي دنيا داراي سرب هستند و براي بدن انسان مضر هستند. حال ما بايد با اين ماده سمي مضر آن هم در تماس مستقيم با دهان و پوست خود چه كنيم؟
سرب يك ماده سمي است كه مي تواند به پيوند هاي عصبي بدن آسيب بزند و بيماري هاي خوني و مغزي را به وجود آورد به همين دليل است كه شما بايد سعي كنيد در هنگام خريد رژ لب بسيار دقت كنيد تا از بهترين مارك و بدون سرب آن را با 
قيمت رژلب مناسب خريداري كنيد.

صد در صد برايتان اين سوال ايجاد خواهد شد كه چگونه بايد رژلب بدون سرب را از سرب دار آن تشخيص بدهيم؟ جالب است بدانيد كه بر روي محصولات آرايشي صريح نوشته نمي شود سرب دار يا غير بدون سرب اما شما مي توانيد با خريد از برندهاي به نام و معروف خطر استفاده از سرب را پايين بياوريد و از مارك هاي معتبر تر استفاده كنيد. در ادامه براي آشنايي بيشتر با انواع رژلب بدون سرب و ويژگي هاي آن با فروشگاه اينترنتي الانزا همراه باشيد. 

انواع رژلب
معرفي بهترين مارك رژ لب بدون سرب

هنگام انتخاب يك رژلب شما مي توانيد انتخاب هاي متنوعي داشته باشيد و از رژلب ها به صورت جامد، مايع  و براق و … استفاده كنيد. براي آنكه بتوانيد انتخاب درست و اصولي داشته باشيد بهتر است ابتدا با انواع رژلب آشنا بشويد و پس از آن اقدام به خريد كنيد. 

  •  
    • رژلب جامد مخملي: اين مدل از رژلب يكي از پرطرفدارترين مدل هاي موجود در دنيا است كه تنها مشكل آن اين است كه هر چند ساعت يكبار بايد آن را تمديد كنيد و كمي براي مجالس و مهماني هاي مهم غيرقابل استفاده خواهد بود. لازم است بدانيد  كه تنوع رژلب هاي جامد از رژلب هاي مايع بيشتر بوده و رژ لب جامد در سه نوع براق، اكليلي و مات در بازار وجود دارد كه بنا به سليقه شما مي تواند خريداري شود. 
    • رژلب مايع: براي ساخت رژلب هاي مايع از پيگمنت و رنگ هاي بيشتري به نسبت رژ لب هاي جامد استفاده شده است و بيشتر براي كساني به كار گرفته مي شود كه لب هايي باريك داشته و مي خواهند توسط براقي و پر رنگ نشان دادن لب هايشان آن ها را برجسته تر نشان بدهند. يكي از موارد استفاده از اين رژلب هاي مايع زماني است كه لب هايتان پوسته پوسته و خشك مي شود كه با استفاده از رطوبت آن را نرم خواهيد كرد و آبرسان قوي براي لب هاي شما خواهد بود.
    • لاك لب: اين محصول كه با عنوان لاك لب شناخته مي شود به صورت مايع و برق لب در دسترس خانم ها قرار خواهد گرفت و نسبت به برق لب غلظت بيشتري خواهد داشت و به دليل ساختار درخشان خود  بسيار درخشان و زيبا به نظر خواهد رسيد. 
  • برق لب: برق لب ساختاري متفاوت تر از رژلب هاي ديگر دارد و بدين صورت است كه اين محصولات به صورت مايع هستند اما با پيگمنت بسيار كم و بي رنگ تر كه ميزان شفافيت آن بالا بوده و داراي spf بوده و از لب هاي شما محافظت خواهد كرد، اين محصولات ماندگاري خيلي كمي داشته و بايد در دفعات بيشتري تمديد شوند تا براقيت خود را حفظ كنند.

بهترين مارك رژ لب كدام است؟ 
بهترين مارك رژ لب كدام است؟ 

رژلب و محصولاتي مانند رژلب كه از محبوبيت بسياري نزد خانم ها برخوردار هستند تنوع بسياري داشته، شما در هنگام خريد رژلب بهتر است قيد رژلب هاي ارزان و بي كيفيت را بزنيد چرا كه قطع به يقين داخل اين رژها از سرب استفاده شده است و توصيه مي كنيم مراقب سلامتي پوست و بدن خود باشيد چرا كه سرب در تماس مستقيم با پوست شما مي توانيد آسيب هاي غيرقابل جبراني بزند و سلامتي شما را در خطر بياندازد. براي آشنايي با بهترين مارك رژلب در ادامه با ما همراه شويد. 

نكته: شما مي توانيد براي خريد محصولات آرايشي و بهداشتي با كيفيت و آنلاين به سايت فروشگاهي الانزا مراجعه كرده و در كمترين زمان ممكن محصولات مورد نظر خود را بررسي كنيد و پس از ثبت سفارش محصولات خريداري خود را تحويل بگيريد. در ضمن از آنجايي كه رژگونه يكي از محصولات آرايشي محبوب براي از بين بردن كسلي و خستگي صورت است طرفداران خاص خود را دارد كه شما نيز مي توانيد بهترين برندهاي رژگونه را با تنوع بسيار بالا در الانزا مشاهده و خريداري كنيد. 

آيا سرب موجود در رژلب ها خطرناك است؟ 

جواب اين سوال صد در صد بله است، قبلا هم گفته شده كه استفاده از رژلب سرب دار در طولاني مدت مي تواند آسيب هاي غيرقابل جبراني در پي داشته باشد، چرا كه 80 درصد رژ ناخودآگاه توسط دهان و لب هاي شما به داخل فرو داده مي شود و وارد بدن شما خواهد شد. حال بياييد تصور كنيم كه اگر رژلب استفاده شده توسط شما داراي سرب باشد شما ميزان قابل توجهي از سرب را داخل بدن خود كرده ايد و خب سلامتي خود را به خطر خواهيد انداخت و در طولاني مدت مشكلات خوني و مغذي به وجود خواهد آورد. 

معرفي بهترين رژلب بدون سرب
معرفي بهترين رژلب بدون سرب

  • رژلب بدون سرب ILIA Lip Conditioner 

اگر به دنبال محصولات بدون سرب و گياهي هستيد ما به شما استفاده از اين محصولات را پيشنهاد  مي كنيم كه بسيار عالي بوده و با خيال راحت بدون نگراني مي توانيد از آن استفاده كنيد، اين محصولات داراي تنوع رنگي زيادي بوده و شما مي توانيد انواع رژلب مات و مخملي در رنگ هاي مختلف را تهيه كنيد. 

  • رژلب جامد ماي MY

 رژلب جامد ماي با كيفيت عالي و بوي بسيار مطبوع خود توانسته علاقمندان بسياري را جذب خود كند و در هنگام استفاده از آن متوجه درخشندگي و زيبايي آن برروي لب هايتان خواهيد شد، در ساختار اين رژلب از ويتامين E و روغن جوجوبا استفاده شده است كه باعث آبرساني بيشتر لب هاي شما خواهد شد و از بروز ترك و پوسته هاي روي لب جلوگيري خواهد كرد. اين رژلب فاقد سرب بوده و از مرغوب ترين مواد مغذي در تهيه و توليد آن استفاده شده است. 

  • رژلب جامد گلدن رز

همانطور كه مي دانيد برند گلدن رز ساخت كشور تركيه بوده و بسيار محصولات متنوعي داشته كه با قيمت بسيار مناسب و كيفيت خوب خود در بازار در دسترس عموم قرار گرفته است، انواع رژلب هاي گلدن رز داراي ويتامين E و رنگدانه هاي بسيار قوي است كه باعث خشك شدن و ايجاد لكه بر روي لب ها نمي شود كه براي لب هاي شما بسيار مناسب است. 

  • رژلب جامد اين لي 

اين رژلب داراي جلوه جامد و مات است كه در سال 1376 فعاليت خود را آغاز كرده و دهه سوم زندگي خود را مي گذراند، جالب است بدانيد كه اين رژلب داراي رنگدانه هاي طبيعي است و به دليل كيفيت بالايي كه دارد با بهترين برندهاي دنيا درحال رقابت بوده و فاقد سرب و مواد مضر است. 

  • رژلب كاليستا

رژلب كاليستا در شركت هاي اروپايي ساخته شده و به دليل وجود تركيبات ويتامينه شده بسيار براي سلامت و رطوبت رساني لب هاي شما مناسب هستند، اين رژلب مات و زيبا براي خانم هاي سخت پسند ايده آل بوده و پوست لب هاي شما را يكنواخت و زيبا مي كند. اين محصولات براي خانم ها در هر سني مناسب بوده اما بيشتر رنگ هاي آن مورد پسند دخترهاي جوان است. 

  • رژلب جامد بورژوآ

رژلب بورژوآ ساخت كشور فرانسه بوده و كيفيتي بسيار زياد داشته كه نرم و لطيف روي لب هاي شما پخش خواهد شد، شما بعد از زدن اين رژلب جلوه اي مات و مخملي به لب هاي خود داده و بسيار ماندگاري بالايي دارد. اين رژلب با اينكه مات است بسيار نرم و لطيف بوده كه بسيار احساس راحتي به لب هاي شما خواهد داد، اين محصولات ماندگاري بالايي داشته و حاوي مواد مغذي براي جلوگيري از احساس خشكي پوست لب هاي شما هستند. 

نتيجه گيري

همانطور كه در بالا ذكر كرديم خريد بهترين رژلب بدون سرب شايد كمي با بودجه شما ناسازگار باشد و خيلي مشتاق به خريد آن نباشيد اما اگر از آسيب هاي استفاده از رژلب هاي سرب دار آگاه شويد خواهيد فهميد كه چقدر استفاده از رژلب هاي سرب دار مي تواند به شما ضرر برساند با اين حساب براي خريد بهترين رژلب بدون سرب مي توانيد به فروشگاه اينترنتي الانزا (https://elanza.com/) مراجعه كنيد و در صورت مشاهده محصولات مورد نظر خود با اطمينان به قيمت و كيفيت خوب محصولات خريد خود را انجام داده و در كمترين زمان ممكن خريد خود را تحويل خواهيد گرفت. 

http://www.coca.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%A8/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.