نكات قبل از جراحي بيني :

اگر مي خواهيد پوستي سالم و جوان داسته باشيد بايد نسبت به نگداري و محافظت از آن دست به كار شويد. يكي از راه محافظت از پوست صورت استفاده از كرم هاي صورت است. اما بايد بهترين كرم صورت را براي پوست صورت تان به كار ببريد. براي اينكه با بهترين كرم صورت در انواع مختلف آن براي انواع پوست ها آشنا شويد مطالب دكتر با تو در اين موضوع را دنبال كنيد.

نكات قبل از جراحي بيني :

۳۲ بازديد

امروزه در كشورمان جراحي بيني يكي از پرطرفدارترين جراحي هاي زيبايي است آن چنان كه اكثر مردم ما به جوانب زيبايي و ظاهري اين عمل توجه نشان مي دهند ، از عملكرد بيني خود غافلند اما تجارب پزشكي و دانسته هاي جراحان بيني خلاف اين است اكثر جراحان ما در طي جراحي بيني علاوه بر ايجاد فرم و حالت ايده آل ، كارآيي مناسب بيني و توان تنفس عادي بيمار را مد نظر قرار مني دهند بنابر اين خواسته هاي غير معقول و رويايي برخي بيماران جاي اجرا ندارد. بهترين نتيجه جراحي بيني در حوزه زيبايي زماني حاصل مي شود كه فرم بيني فرد علاوه بر زيبايي و تعادل ، عملكرد مطلوب و مناسبي هم داشته باشد.

 

بيني عضو مهمي در بدن است كه علاوه بر حس بويايي ، بر حفظ سلامت و كارآيي ساير اجزا نيز تاثير گذار است بروز كمترين حد مشكل براي اين عضو به مرور زمان آسيب هاي جدي به زندگي اجتماعي و شخصي فرد وارد مي نمايد ؛ مشكلات دستگاه تنفس ، مشكلات سينوسي ، خرو پف در خواب ، عدم رسيدن اكسيژن كافي به مغز و بروز سردرد هاي مزمن و . . . از اين دست آسيب ها هستند. بنابراين لازم است مراجعان محترم علاوه بر جنبه زيبايي بيني خود به ساير جوانب اين عضو نيز توجه داشته باشند و از ارائه خواسته هاي غير منطقي و اصرار بر آن خودداري كنند.

 

نكات قبل از جراحي بيني :

 

  1. استعمال سيگار و كليه دخانيات ۱۲ الي ۱۵ روز پيش از عمل جراحي بيني گوشتي مضر و خطر زاست.پ
  2. لازم است تا ساعاتي پيش از عمل فرد ناشتا باشد و چيزي نخورد. معمولا ۸ ساعت قبل از عمل از خوردن و آشاميدن خودداري كنيد.
  3. همانطور كه گفته شد ، انتظارات معقول از نتايج جراحي داشته باشيد.
  4. چنانچه فرد دچار بيماري سرماخوردگي يا آنفولانزا شد ، بهتر است جراحي تا زمان بهبودي كامل به تعويق بيفتد.
  5. اگر داروهاي خاصي مصرف مي كنيد حتما در جلسات مشاوره اين عامل را به پزك جراح بيني خود اطلاع دهيد.
  6. مصرف پروفن ، آسپرين و دارو هاي محرك خون ريزي تا حدود دو هفته پيش از عمل بيني ممنوع است.
  7. براي مصرف هر نوع داروي گياهي در روز هاي پيش از عمل با پزشك خود مشورت كنيد.

نكاتي كه قبل ليزر بايد رعايت شود و حتما بايد به ان توجه كرد

اطمينان حاصل كنيد كه حذف موي ليزري براي شما مناسب است. حذف موي ليزر با هدف قرار دادن و شكستن ملانين (رنگدانه كه مو را رنگ آن) را در يك فوليكول مو موثر مي سازد، كه باعث مي شود موها از بين بروند. بنابراين، اين روند به بهترين شكل ممكن براي حذف موهاي مشكي و تيره كار مي كند. اين كار نيز كار نخواهد كرد و يا ممكن است به هيچ وجه كار نكند- براي حذف موهاي قرمز، بور، خاكستري يا سفيد.
حذف موي ليزري احتمالا براي زنان مبتلا به بيماري تخمدان پلي كيستيك يا ساير مشكلات هورموني كار نخواهد كرد.
اگر هر داروي مصرفي، مخصوصا داروهاي جديد يا دوره اي از آنتي بيوتيك ها را مصرف مي كنيد، قبل از انجام ليزر موهاي زائد، با پزشك خود صحبت كنيد. بعضي از داروها مي توانند حساسيت به نور را ايجاد كنند كه مي تواند منجر به سوختگي بد درماني شود.
2
ليزر موهاي زائد| كاشت مو
براي مشاوره برويد مشاوره با تكنسين برداشتن كلينيك ليزر موهاي زائد قبل از اولين درمان شما به كلينيك اجازه خواهد داد تا سلامت خود را ارزيابي كنيد. آنها همچنين يك آزمايش پچ براي تعيين اينكه آيا شما يك نامزد مناسب براي درمان هستيد و فرايندي كه بر اساس نوع پوست و موتان انجام مي شود، بهتر عمل مي كند.
3
قبل از درمان خود از برنزه جلوگيري كنيد. هنگامي كه شما كانديد خوبي براي حذف موهاي خود هستيد، مهم است كه از شش هفته قبل از درمان خود، از تختخواب و برنزه شدن جلوگيري كنيد
4
اطمينان حاصل كنيد كه حذف موي ليزري براي شما مناسب است. حذف موي ليزر با هدف قرار دادن و شكستن ملانين (رنگدانه كه مو را رنگ آن) را در يك فوليكول مو موثر مي سازد، كه باعث مي شود موها از بين بروند. بنابراين، اين روند به بهترين شكل ممكن براي حذف موهاي مشكي و تيره كار مي كند. اين كار نيز كار نخواهد كرد و يا ممكن است به هيچ وجه كار نكند- براي حذف موهاي قرمز، بور، خاكستري يا سفيد.
تزريق ژل و بوتاكس
تزريق ژل و بوتاكس
بوتاكس يك تركيب ساخته شده از پروتئيني به نام بوتولنيوم است. كه تزريق آن در زيرپوست سبب فلج شدن عضلات آن ناحيه و از بين رفتن چين و چروك صورت خواهد شد و ظاهر جوان تر را براي مدتي ايجاد خواهد كرد.
دكتر استافورد برومند مي گويد: بوتاكس يك تركيب ايجاده شوده توسط باكتري است. گرچه اين مفهوم ترسناك به نظر مي‌رسد ولي زماني كه در دوزهاي كنترل شده استفاده شود، روش ايمني و مطمئن است. اين تركيب به يك منطقه خاص تزريق مي‌شود و در داخل آن خود را به گيرنده‌هاي موجود در عضله شما متصل مي‌كند. كه بر عصب تاثير مي‌گذارد.

كاربردهاي بوتاكس

1-    پيشگيري از ايجاد چين و چروك ← در افراديكه در اواخر دهه 20 يا دهه 30 زندگيشان شروع به اين درمان كنند از ايجاد چين و چروك جلوگيري مي‌شود.
2-    رفع چين و چروك ← در افراديكه چين و چروك ايجاد شده و...
3-    تنظيم ضربان قلب، محققان روسي در يكي از پژوهش‌هاي خود به افراديكه دچار آريتمي قلب از نوع فيبريلاسيون دهليزي بودند، به دهليز قلب آنها بوتاكس تزريق كردند و مشاهده كردند ضربان قلب آن ها آرام تر و پمپاژ قلب نيز بهبود يافت. اين نتايج در سال 2015 در مجله كارديولوژي به چاپ رسيده است. 
4-    درمان افسردگي، رفتارها و نوع روحيه ما در چهره، موثر است. با اين وجود اين سوال پيش مي‌آيد كه آيا حالت چهره نيز در روحيه ما مؤثر است. طبق نظر دكتر فينزي عضلات ميان ابرو پيام غمگين بودن را به مغز مي‌رساند و اين عضلات در آنچه كه شما انتظار داريد فعالتر مي‌شوند. دكتر فينزي و همكارانش آزمايشي را روي 85 نفر مبتلا به افسردگي انجام دادند و متجه شدند با تزريق بوتاكس تحت درمان قرار گرفتند. نتايج حاصل در سال 2014 به چاپ رسيد.
تزریق ژل و بوتاکس در رفع چروک ضورت
5-    درمان ميگرن: ميگرن دردي ناتوان كننده اي با علايم سردرد شديد. استفراغ همراه است كه معمولاً به درمان‌هاي معمول پاسخ نمي‌دهد. سازمان غذا و دارو آمريكا در سال 2010 مفيد بودن بوتاكس در درمان ميگرن مزمن را تاييد نموده است. براي اين منظور بايد هر سه ماه تزريق در ناحيه جلو عقب و اطراف سر انجام شود.
6-    درمان تعريق شديد: در سال 2004 سازمان غذا و داروي آمريكا استفاده از هزينه تزريق بوتاكس را مورد تعريق شديد و بيش از اندازه زيربغل تاييد كرده. تزريق بوتاكس در قسمت‌هاي ديگري از بدن كه تعريق بيش از خود دارند نيز كاربرد دارد كه شامل كف دست، زيربغل، پاها و صورت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.