سريع ترين راه براي ترك اعتياد به كافئين قهوه

اگر مي خواهيد پوستي سالم و جوان داسته باشيد بايد نسبت به نگداري و محافظت از آن دست به كار شويد. يكي از راه محافظت از پوست صورت استفاده از كرم هاي صورت است. اما بايد بهترين كرم صورت را براي پوست صورت تان به كار ببريد. براي اينكه با بهترين كرم صورت در انواع مختلف آن براي انواع پوست ها آشنا شويد مطالب دكتر با تو در اين موضوع را دنبال كنيد.

سريع ترين راه براي ترك اعتياد به كافئين قهوه

۵۱ بازديد

نوشيدن يك فنجان قهوه به خصوص در اول روز براي بسياري از مردم عادت است. اين نوشيدني به دليل كافئيني كه دارد احساس آرامش و هوشياري كافي را در شما ايجاد مي كند. تا اينجاي داستان همه چيز طبيعي است و مشكل اما از جايي آغاز مي شود كه مصرف قهوه از اعتدال خارج شود و به مصرف بيش از اندازه آن عادت كنيد. مصرف بيش از حد قهوه باعث افزايش فعاليت بدن شما مي شود و برعكس مصرف طبيعي آن، مي تواند باعث افزايش اضطراب و مشكلات عصبي شود. بي خوابي، خستگي مفرط، نوسات خلق و خو، مشكلات گوارشي، سردرد، افزايش كلسترول بد خون و فشار خون بالا، عدم تمركز و غيره از ساير مشكلاتي است كه مصرف بيش از اندازه كافئين براي بدن و سلامتي به وجود مي آورند.

اگر شما بر طبق عادت كافئين زيادي در روز مصرف مي كنيد، بهتر است با كمك اين توصيه ها عادت خود را اصلاح كنيد تا بيشتر از  سريعترين روش ترك اعتياد خود مراقبت كرده باشيد.

به ياد داشه باشيد كه قطع مصرف كافئين هرگز براي ترك آن راه حل خوبي نيست و بلكه بايد كافئين و قهوه را به تدريج با موارد ديگري جايگزين كنيد. بنابراين سعي كنيد مصرف قهوه را به رفته رفته كاهش دهيد. مثلا مي توانيد از حجم هر فنجان قهوه در روز بكاهيد يا به جاي 5 فنجان روزانه، 4 فنجان قهوه مصرف كنيد.

يكي ديگر از راهكارها كاهش مقدار كافئين در هر فنجان است. براي اين منظور مي توانيد مثلا نيمي از فنجان خود را با شير تركيب كنيد. اگر لاكتوز شير معده شما را آزار مي دهد، كافي است قهوه خود را رقيق تر استفاده كنيد.

راهكار ديگري كه به شما براي ترك مصرف بيش از اندازه كافئين توصيه مي كنيم، جايگزين كردن آن با قهوه بدون كافئين يا دي كاف است.

ارتودنسي دندان

ارتودنسي يكي از روش هاي رايج براي رفع عيوب دندان هاي مي باشد . اما بهترين نوع انجام ارتودنسي دندان چيست ؟ ارتودنسي نامرئي چگونه انجام مي شود؟ با ادامه مطلب همراه باشيد .


ارتودنسي دندان

ارتودنسي دندان


ارتودنسي دندان

ارتودنسي يكي از روش هاي رفع مشكلات دندان مي باشد . اين روش درماني فقط مخصوص نوجوانان نمي باشد و در صورت وجود مشكل در بزرگسالان نيز مي توان از آن استفاده نمود . وقتي دندان هاي افرادي درست و كنار يكديگر قرار نگرفته باشد و مابين دندان ها فاصله وجود داشته باشد و يا دندان ها روي يكديگر قرار گرفته باشد از ارتودنسي دندان استفاده مي شود .


اين مشكلات يا به دليل كوجك بودن فك و بزرگ بودن دندان ها و يا بالعكس بزرگ بودن فك و كوچك بودن دندان رخ مي دهد .


افرادي كه دندان هاي نامرتبي دارند مي توانند از ارتودنسي براي ترميم استفاده نمايند .


انواع ارتودنسي دندان

ارتودنسي ثابت

در ارتودنسي ثابت قسمت هاي كوچكي كه براكت نام دارند با استفاده از مواد مخصوص به روي سطح دندان هاي بيمار چسبانده مي شود . اين روش تا زماني كه درمان بيمار كامل نشده است ادامه دارد .

در اين روش بدون وارد كردن آسيب به دندان ها آنها را به جايگاه اصلي خود هدايت مي كنند به همين جهت موجب مرتب شدن دندان ها مي شوند .

در اين روش از براكت هاي فلزي و يا سراميكي استفاده مي شود . هر دندان داراي براكت جداگانه مي باشد . براي نگهداي اين براكت ها از يك حلقه كشي استفاده مي شود . اين امر موجب مي شود كه ارتودنسي از روي دندان هاي بيمار جدا نشود 

با استفاده از اين روش مي توان تمام مشكلات موجود در فك بيمار را اصلاح نمود .


ارتودنسي متحرك

در مراحل ارتودنسي دندان متحرك از قسمت بالايي فك بيمار قالب تهيه مي شود و بعد از ساخته شدن روي دندان هاي بيمار قرار مي گيرد . اين نوع ارتودنسي قابلتي اين را دارد كه در برخي موارد بيمار آن ها را از سطح دندان هاي خود دور كند . مثلا در هنگام غذا خوردن ، تميز كردن دندان ها و … اين ارتودنسي از روي سطح دندان هاي بيمار به راحتي مي توان جدا نمود 

اما از معايب استفاده از اين روش مي توان گفت نسبت به روش ارتودنسي ثابت تاثير كمتري دارد . زيرا در ارتودنسي ثابت بيمار در طول دوره درمان ارتودنسي را از دهان خود جدا نمي كند .

ارتودنسي نامرئي

برخي افراد به دليل اينكه در ارتودنسي براكت ها قابل مشاهده مي باشند از اين روش استفاده نمي كنند . بنابراين روش ارتودنسي نامرئي براي آنها ايجاد شده است كه اين روش قابل مشاهده نمي باشد . ارتودنسي نامرئي قابليت متحرك بودن دارد . مانند ارتودنسي متحرك بيمار مي تواند هنگام مصرف غذا و يا هنگام مسواك زدن آنه ها را از دندان هاي خود جدا كند . اين ارتودنسي به منةور مرتب نمودن دندان بدون مشاهده شدن پلاك انجام مي شود .

بهترين برندهاي كرم ضد جوش در ايران

همه ما به زيبايي پوست مان اهميت فراواني مي‌دهيم و دوست داريم پوستي صاف و بدون جوش داشته باشيم. اين روزها انتخاب يك محصول خوب براي پوست هاي حساس كار چندان ساده‌اي نيست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌هاي  لوازم آرايشي مجموعه‌اي از برندهاي مختلف حسابي شما را سرگردان مي‌كنند اما حواس‌تان باشد كه بايد محصول‌ خود را بهترين كرم صورت براي زنان درست انتخاب كنيد.اين شما و اين هم محصول هاي ضدجوش و آكنه جديد بازار با برندهاي مختلف.

 

جوش,ضد جوش,كرم ضد جوش,بهترين كرم ضد جوش,اگر پوستي يكنواخت مي خواهيد : puresystem  estaderm

پوست شما به اندازه چشم‌هاي‌تان حساس و آسيب‌پذير هستند؛ به همين دليل محصولاتي كه معتبر نيستند به‌راحتي زمينه را براي بروز جوش و آكنه فراهم مي‌كند. كرم كنسانتره پُرريفاينر استادرم، جمع كننده قوي منافذ باز پوست، مخصوص پوست هاي حساس است كه به محض استفاده از اين محصول منافذ باز پوست جمع و پوست يكدست و يكنواخت مي شود . در عين حال كه ميزان ترشح سبوم در جهت حفظ سلامت پوست تنظيم مي شود، پوست به صورت با دوام پاك و بدون چربي مي ماند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.