براي اطلاع از قيمت ميلگرد راد همدان چكار كنم؟

اگر مي خواهيد پوستي سالم و جوان داسته باشيد بايد نسبت به نگداري و محافظت از آن دست به كار شويد. يكي از راه محافظت از پوست صورت استفاده از كرم هاي صورت است. اما بايد بهترين كرم صورت را براي پوست صورت تان به كار ببريد. براي اينكه با بهترين كرم صورت در انواع مختلف آن براي انواع پوست ها آشنا شويد مطالب دكتر با تو در اين موضوع را دنبال كنيد.

براي اطلاع از قيمت ميلگرد راد همدان چكار كنم؟

۱۱۸ بازديد

براي اطلاع از قيمت ميلگرد راد همدان چكار كنم؟ 

براي خريد ميلگرد همدان  و يا استعلام ليست قيمت ميلگرد راد همدان در ساعات اداري مي توانيد با كارشناسان آسرون تماس بگيريد و در ساعات غير اداري به سايت اسرون مراجعه كنيد.

تاريخچه كارخانه فولاد راد همدان

آغاز فعاليت مجتمع فولاد راد همدان سال 1390 در يك زمين 50 هزار متر مربعي شروع شد و شش سال بعد در سال 1396 به بهره برداري رسيد. در حال حاضر ظرفيت مجتمع فولاد راد همدان سالانه بالغ بر 500 هزار تن مقاطع فولادي است. اين كارخانه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته، محصولات خود را بر طبق استاندارد جهاني DIN توليد مي كند. فولاد راد همدان با اخذ استانداردSNSO 3132 و استاندارد BS 4449 بريتانيا از بزرگ ترين كارخانه هاي ايران در زمينۀ توليد و ساخت انواع ميلگرد است. مؤسسۀ استاندارد آلمان كه با نام اختصاري DIN شناخته مي شود، نام يك سازمان ملي آلماني است كه استانداردهاي آن در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد و با 30 هزار عنوان استاندارد در ليست خود، تمام جوانب صنعت را در نظر گرفته است.

 

قيمت ميلگرد همدان و محصولات فولاد راد همدان

محصولات اين كارخانه به سه دسته تقسيم مي شوند كه عبارتند از:

ميلگرد A1: ميلگرد A1 از نوع صاف بوده؛ مقاومت تسليم آن 2,300 كيلوگرم بر سانتي متر مربع و مقاومت كششي آن 3,800 كيلوگرم بر سانتي متر مربع است. تغيير شكلي نسبي پلاستيكي A1 به مقدار 25 درصد است و ميلگرد نرمي شناخته مي شود. اين ميلگرد صاف و بدون آج است و براي آهنگري و عمليات جوشكاري مناسب مي باشد.

ميلگرد A2: ميلگرد A2 آج دار، مقاومت تسليم آن 3,000 كيلوگرم بر سانتي متر مربع و مقاومت كششي آن 5,000 كيلوگرم بر سانتي مربع است. تغيير شكل نسبي پلاستيكي اين ميلگرد 18 درصد است و براي ساختمان سازي مناسب مي باشد. آج اين ميلگرد به شكل مارپيچ بوده و طول هر شاخه ميلگرد 12 متر است. ميلگرد A2 براي سازه هايي كه تغيير شكل دارند، مناسب نيست و عمليات جوشكاري بر روي آن ممنوع است.

ميلگردہ A3: ميلگرد A3 نيز از نوع ميلگرد آجدار و داراي مقاومت 4,000 كيلوگرم بر سانتي متر مربع و مقاومت كششي آن، 6,000 كيلوگرم بر سانتي متر مربع است. تغيير شكل نسبي پلاستيكي اين ميلگرد 14 درصد است و براي ساختمان سازي مناسب مي باشد. آج اين ميلگرد به شكل جناغي بوده و طول هر شاخه 12 متر است. شايان ذكر است عمليات جوشكاري روي اين نوع ميلگرد نيز ممنوع است. آج اين ميلگردها شامل برجستگي هاي طولي و عرضي (با يك زاويه مورب نسبت به محور طولي) مي شود كه در هنگام نورد ايجاد مي شوند.

 

شناسايي قيمت ميلگرد راد همدان

براي شناسايي محصولات راد همدان كافيست به اسم كارخانه راد همدان (RAD) كه بر روي تمامي شاخه ها حك شده است دقت كنيد. با اين روش به سادگي مي توانيد محصولات راد همدان را از ديگر كارخانه ها تشخيص دهيد.

 

مزاياي كارخانه فولاد راد همدان

1-اشتغال زايي: كارخانه راد همدان با ايجاد اشتغال زايي براي 400 نفر به طور مستقيم و 1500 نفر به طور غير مستقيم تأثير به سزايي در اشتغال زايي داشته است.

2-هزينۀ مناسب ميلگرد: هزينۀ محصولات كارخانه فولاد راد همدان با رعايت بالاترين سطح از كيفيت، بسيار مناسب است.

3-كيفيت بالاي محصولات: در توليد محصولات فولادي كارخانه راد همدان از مواد اوليۀ مرغوب با خاصيت شيميايي و مكانيكي مطلوب استفاده مي شود. از اين رو اين كارخانه به يكي از برترين كارخانجات توليد فولاد تبديل شده است و از لحاظ كيفيت با توليدكنندگان داخلي و خارجي رقابت مي كند.

4-تجهيزات پيشرفته: ماشين آلات و تجهيزات استفاده شده در اين كارخانه ساخت كشورهاي آلمان و ايتاليا است و امكان توليد محصولات فولادي مطابق با استانداردهاي بين المللي و استاندارد ملي 3132 را دارد. تمام محصولات كارخانه راد همدان داراي برند راد هستند و همراه با محصول برگه آناليز و آزمايش محصول نيز ارسال خواهد شد.

منبع: https://www.asroon.ir/suppliers/detail/%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86/23/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.