مراحل ايمپلنت دندان

اگر مي خواهيد پوستي سالم و جوان داسته باشيد بايد نسبت به نگداري و محافظت از آن دست به كار شويد. يكي از راه محافظت از پوست صورت استفاده از كرم هاي صورت است. اما بايد بهترين كرم صورت را براي پوست صورت تان به كار ببريد. براي اينكه با بهترين كرم صورت در انواع مختلف آن براي انواع پوست ها آشنا شويد مطالب دكتر با تو در اين موضوع را دنبال كنيد.

مراحل ايمپلنت دندان

۱۱۰ بازديد

به ياد داشه باشيد كه قطع مصرف كافئين هرگز براي ترك اعتياد شيشه آن راه حل خوبي نيست و بلكه بايد كافئين و قهوه را به تدريج با موارد ديگري جايگزين كنيد. بنابراين سعي كنيد مصرف قهوه را به رفته رفته كاهش دهيد. مثلا مي توانيد از حجم هر فنجان قهوه در روز بكاهيد يا به جاي 5 فنجان روزانه، 4 فنجان قهوه مصرف كنيد.

يكي ديگر از راهكارها كاهش مقدار كافئين در هر فنجان است. براي اين منظور مي توانيد مثلا نيمي از فنجان خود را با شير تركيب كنيد. اگر لاكتوز شير معده شما را آزار مي دهد، كافي است قهوه خود را رقيق تر استفاده كنيد.

راهكار ديگري كه به شما براي ترك مصرف بيش از اندازه كافئين توصيه مي كنيم، جايگزين كردن آن با قهوه بدون كافئين يا دي كاف است.

به عنوان توصيه اي ديگر، مي توانيد فنجان آخر قهوه روزانه خود را با نوشيدني ديگري جايگزين كنيد. مثلا از انواع آب ميوه هاي طبيعي استفاده كنيد يا شير گرم بنوشيد.

راهكار ديگري كه وجود دارد اين است كه چرت بزنيد. اگر در ميان روز قهوه مصرف مي كنيد تا هوشيار تر باشيد و احساس خواب آلودگي را از خود دور كنيد، بهتر است به جاي آن يك چرت 15 تا 25 دقيقه اي داشته باشيد. خستگي را در بدن خود با مصرف قهوه سركوب نكنيد و در عوض، از آن براي بازيابي انرژي خود استفاده كنيد.


مراحل ايمپلنت دندان

در اين مقاله در رابطه با عوارض ارتودنسي دندان توضيحاتي داده مي شود:

در ابتدا معاينات لازم انجام مي گيرد تا طرح درماني مناسبي انتخاب شود، در اين مرحله از تمامي لحاظ بيمار مورد بررسي قرار مي گيرد . راديوگرافي هاي لازم براي تعيين اندازه و محل ايمپلنت صورت مي گيرد .

مراحل ايمپلنت دندان

در اين مرحله در داخل استخوان فك توسط دندانپزشك زيبايي ايمپلنت كاشته مي شود ، اين مرحله داراي حساسيت بسيار بالايي مي باشد و بايد با دقت بالايي انجام گيرد و تاثير تعيين كننده اي در موفقيت درمان دارد

با برش در لثه و سوراخ كردن استخوان فك ايمپلنت كه يك پايه تيتانيومي به شكل پيچ مي باشد در ناحيه مورد نظر جايگذاري مي شود ، بعد از كاشت ايمپلنت لثه بخيه زده مي شود ( در برخي از موارد در يك جلسه ايمپلنت دندان صورت مي گيرد .)

براي اينكه پروتز و تاج نهايي ساخته شود نياز به قالب گيري مي باشد ، در اين مرحله دندانپزشك براي ساخت پروتز و تاج نهايي در لابراتور اقدام به تهيه قالب مي كند . با توجه به نظر دندانپزشك پروتزي كه قرار است ساخته شود بصورت ثابت يا متحرك مي باشد .

در صورتي كه نياز باشد در اين مرحله بروي ايمپلنت از روكش موقت تاج استفاده مي شود .

در اين مرحله بعد از گذشت مدتي كه به طور كامل در اطراف ايمپلنت استخوان شكل گرفت پروتز و تاج نهايي روي ايمپلنت گذاشته مي شود ، پروتز هايي كه در لابراتور ساخته مي شوند مي توانند متحرك يا ثابت و كامل يا پارسيل باشند. اين مرحله نياز به دقت بالاي دندانپزشك زيبايي دارد و پروتز بايد با دقت بالايي بروي ايمپلنت سوار شود . در واقع اين مرحله آخرين مرحله درمان مي باشد، دندانپزشك نكاتي را به بيمار گوش زد مي كند كه بايد به آن توجه ويژه اي شود 

آخرين مرحله درمان مراقبت هايي مي باشد كه بايد توسط خود فرد صورت گيرد ، مراجعات منظم و مرتب به دندانپزشك به منظور بررسي روند بهبودي از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد، دوام و ماندگاري ايمپلنت دندان به مراقبت هايي كه توسط خود فرد صورت مي گيرد و رعايت نكات بهداشتي بستگي دارد ، ايمپلنت دندان  همانند دندان هاي طبيعي مي باشد بنابرين بايد به خوبي از آن ها مراقبت شود در صورتي كه اين مراقبت به خوبي صورت نگيرد شايد نتوان نتايج دلخواه را با استفاده از اين روش بدست آورد .

جوش,ضد جوش,كرم ضد جوش,بهترين كرم ضد جوش,قلع و قمع جوش ها با موم زنبور عسل : active  pure  ness  comfort zone

استفاده از بهترين كرم صورت ارايشي مختلف شايد كار غيرممكني نباشد اما امتحان كردن راه‌هاي بهتر ميزان آسيب به پوست شما را به حداقل مي‌رساند. ژل پاك كننده اكتيو پيورنس كامفورت زون با ساختاري سبك و برگرفته از عصاره موم زنبور عسل جاي جوش را ترميم مي كند.

جوش,ضد جوش,كرم ضد جوش,بهترين كرم ضد جوش,با حرارت زيبا شويد : arama  perfection  nuxe

تفاوت ماسك نوكس از ميان ساير ضدجوش ها ، حرارتي است كه ايجاد مي كند. ماسك ترمواكتيو نوكس پس از ماساژ بر روي پوست ايجاد گرما و حرارت مي كند كه اين حرارت باعث مي شود تمام چربي هاي باقيمانده رقيق و به بيرون كشيده شود. ماسك حرارتي نوكس ترشح چربي را تنظيم و براقي پوست را برطرف مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.